Hanımlar merhaba normal doğum yaptım 53 gün geçti kanamam lekelenmem falan bir haftadır bitmişti hatta namaza başlayım artık diye bile niyetlenmiştim ama bu kanama bu bir kaç gündür yeniden başladı bu kanamaların bu kadar sürmesi olan bir şey mi ? Doktora görünmek gerekir mi tekrar acaba bilemedim