iki_prens_annesi Dua2021 bilsem bi kizim olacak yaparrim ilerde ama korkuyorum yine erkk olursa diye 😂😂 ewlat tatlidr sagligi yerinde olsnda 😍
Dua2021 iki_prens_annesi abileri ezandan sonra çok dua ettiler kız olsun diye bende erkek bekliyordum Rabbim duydu abilerini
Dua2021 gocebebirbayan oyyy maşallah benimde ilk kızımın ismi erken dogum oldugu için vefat etti 2 oglandan sonra bu oldu hira onun adını koyduk abileri de kız olsun diye çok dua ettiler duayı onlar istedi Biz daha 3 aylıgız
ikiprens_annesiii Dua2021 büyük oğlum 4 yaşında ismi Mithat Eymen küçük oğlumda Egemen 7 ay 3 günlük. Birde cennet kuşum var Meyra’m