reynwoman Merhabalar dün kızımın 1 yaş aşıları yapıldı fakat bacağındaki aşı yeri baya şişti ve kızardı bu zamana kadar yapılan hiç bir aşı yeri şişmemişti ne yapsam acaba sizlerde de böyle bir durum oldu mu yardımcı olur musunuz?
Busranisa reynwoman merhaba üstünden 3 gün geçmiş ama aynı durumu yaşıyorum bende malesef suAn nasıl kızarıklık geçti mi
reynwoman Busranisa merhaba kızarıklık geçti birazda şişliği kaldı hala kolonyayla masaj yapıyorum hergün masajla şişliği dağıldı hemşiremiz söyledi kolonyayla ovala dağılsın şişlik diye sizde ovalayın biraz yavaşça dağılınca şişliği iner inşallah
reynwoman Busranisa buz koyarakta bekletebilirsiniz hem ovalama sonrasında buz daha cabur geçer şişliği inşallah