Eşim sıfır araç almak istiyor ama haliyle çok pahalı. Sıfır alırsak daha düşük marka bir araç alabiliriz. İkinci el alırsak daha iyi marka alabiliriz. Ama o zamanda hasar kaydı vs durumlarında çok katekulli oluyor araçtaki sıkıntılar sonradan açığa çıkıyor. Ne yapacağımızı bilemedik.