Eslemin_Annesiii tabi kilosu normal gayet kizlarda bu ay 4 ile 7kg olması beklenir. Tabi kiloyu neyle aldığı önemli mamaysa dikkat et cunku doktorlar kilonun mamadan kaynakli gelmesini sağlıkli bulmuyorlar. Bana hep sordular mamami diye mamaysa azalttircaklardı obez kategorisine gircekti normalin üstünde cunku kilosu, ama anne sütü oldugu icin önemsemediler.