Piyenses bence geç olmadan bi genel cerraha gidin başka yolu yok bunun kabızlıgın giderilmesi şart kabızlık devam ettikçe daha büyücek basur sıkıntınız .dogumdan sonra Benim de sıkıntım oldu geç olmadan genel cerraha gittim ilaç tedavisi uygulayıp bi ay sonra kontrol edelim dedi. Geç olmadan gidin bence canınız daha çok yanmadan beş gündür daha rahatım ilaçlar sayesinde 😁 bide tuvalet sonrası ılık suya oturun rahatlatır