Kızlar iyi akşamlar geçen ayın 12 sinde adet oldum baya yoğun sürdü hiç olmadığı kadar ve bu ayın 12 sine geldik pazartesiden beri çarşamba perşembeye kadar kahverengi baya yoğun bir akıntım geldi adet oldum sandım ama kesik kesik geldi dün geceden beri kesildi yine aynı şekilde beyaz gelmeye başladı bu kez napıcağımı şaşırdım resmen ya afedersiniz ama sormak istedim sizce hamile olabilirmiyim bilmiyorum adet bitiş gününden itibaren mi hesaplanıyordu olacağımız zaman yoksa olduğumuz günden itibaren mi ? 😕