Anneler kızım 11 aylik oldu 6 ayda ek gidaya gectik ortalama duzeyde ara ara yedigi oluyodu asla hevesle yemedi bu arada tadimlik hep biraz benim zorumla hic yemedigi sdece emdigi gunler cok oldu bir suredir yemek istemiyo yesede bi iki kasik cok stres yapiyorum suan 3 ögun yemesi lazm diye biliyorum sürekli emiyo yedirmk icin ugrasiyorum hergun bi yedigi besini bska zaman yemiyo bazılarını bi yiyo bi yemiyo surekli deniyorum farkli cesitler tadımdan öteye gtmiyo 1 ystan sonra kesmeyi dusunuyorm sutten bedenen cok yoruldum ama kiyamiyorm kessem yemkte yemiyo npcan kiyamiyorum tecrubeli anneleer sizler bu sureci nasl astınz ne zmn istahla yedigini yemk icin can attıgını görücem agzini ucuyla aciyo kasik sokamiyorum yaptiklarimn tadi guzel biz yiyoruz o yemiyo hani sorun ne artk kafama cok takiyorum 4.5 kilo verdm bnde yiyemiyorm kızım yemek istemedgi zmn kendimi yetersiz hissediyorum hic boyle hayl etmemistm cunku cok hevesliydm ek gida icin sizlern tarif onerisi varmi bebeklerinz khvltida aksam ne yiyor blki sever denerim bebegi daha buyuk anneler ne zmn bebegim yemek yicek tek buyutuyorum yalnızım ailemden uzagim son günlerim aglamkla geciyo alısamicak yemicek bsey diye ☹️