Arkadaşlar yardımınıza, bilgi ve deneyimlerinize ihtiyacım var. 4 hekim de kilomuzun geride olduğunu söylüyor. Bu zamana kadar %25 p. İle gidiyorduk. Şimdi ise %10 p. deyiz. Çok ciddi takip edilmesi gerekiyor dendi. Hastalıklar, ilaçlar derken artık ağzını açmaz oldu. (İdrar yolu, boğaz enfeksiyonu, reflü gibi) Günde kaç öğün, neyi ne kadar veriyorsunuz merak ediyorum.
Bizi soracak olursanız şuan anne sütü ile birlikte
sabah 3 küçük pankek
öğlen çorba (kıymalı ya da ilik sulu)
ikindi gibi yoğurtlu ya da sütlü yulaflı meyve tüketmeye gayret ediyoruz. Ekstra bir öğün kabul etmiyor. 45 dk da oyunla numaralarla yiyoruz. miktar olarak da 150 ml yani 1çb kadar vermeye çalışıyorum. Hepsini yese ne ala… Ne yapmalıyım, nasıl bir yol izlemeliyim? Şimdiden teşekkürler ;(