Metehan123 Kizlar bi bebek dogdugu zamanlar sakin bi bebekse oyle devam eder mi yoksa yas alinca o melek cocuk ters doner mi annem 7sinde neyse 70inde odur diyo da
Rayaas Metehan123 Hayir tâbi ki. Değişir huylari. Degismeyende vardır tabi ama o tabir bence artik aklını başına almış insanlar için söylenmiştir.
Neslimmmmm Metehan123 benim oğlum çok uslu sakin bi bebekti ne gaz ne ağlama bişey yaşamadık ama 1 yaşını geçtikten sonra içinden canavar çıktı😂21 aylığız şuan canavarlığa devam😄😄
Metehan123 Rayaas ay ne bilim benim kardesimin daha cocuklugundan belliydi bizim burnumuzdan getircegi ben de asiri sakinmisim annem beni evde birakirmis 6 aylikken pazar alisverisini yapar gelirmis ki ben yerimden bile kimirdamadan oldugum yerde uyuyup kalmisim 😂😂
Metehan123 GoGirl bu 1 yasta ne var noluyo bu bebelere etrafimdaki 1 yasinda bebelerin hepsi mi kok sokturur
Neslimmmmm Metehan123 valla şimdide bana seneye biraz daha rahat edersin diyolar.ama kandırıyolar gibime geliyor😂😂
CansuReis Metehan123 Benim kızım melek gibiydi uyurdu sessiz sakin kendi kendine oynardı, şimdi asla uyumaz ama yine sakin kendi kendine oynuyor arada ama biraz anneci oldu gibi
Urazkom Metehan123 Hiç değişmedi. Kolikti , ağlardı susmazdı , uyumazdı, memnun kalmazdı . Şimdi büyüdü herşeye ağlar hiçbir şeyden memnun olmaz , çok hırçın değişen tek şey gazsız, varlığı yeter ölürüm ona 😂😂
mavilimor Metehan123 çocuk dediğin hasta olunca huy değiştirir yaş alınca değiştirir diş çıkarırken değiştirir değiştirir de değiştirir. Çocuk yani bu sonuç olarak. Saati saatine bile tutmuyor ki yıllarca aynı huyda kalsın
Iki_kiz_anasi Metehan123 2 yaş bebesi olan anne olarak söylüyorum ki hayır değil benim kızım ilk 40 gün başladı sonraki 4 ay başka sonraki 10 ay başka 12-18 ay arası başladı şu an 23 aylık ve çıldırmış durumda sürekli uysal ses çıkartmayan söz dinleyen kibar kızım gitti sürekli bağıran söz dinlemeyen ehdarhu gibi sürekli resmen pöyküren bir kızım var 😂 idare ediyoruz tabi ki 2 yaş sendromu diyoruz sabır çekiyoruz 🤗😇
Deletedmom_29 Metehan123 İlk yıl birçok şey şekilleniyor, uzun bir süreç onlar için. Kişilikleri tam olarak ilk 6 yılda şekilleniyor o yüzden ilk aylar-sonraki aylar olarak bakarsak yanlış değerlendirmiş oluruz.
Srhtzlyh Metehan123 gitmez. Bebeğim 3 aylık olana kadar abartmıyorum uyanık kaldığı her an ağlardı. Şimdi 7 aylık çok nadir ağlaması. Hatta güleriz ağlamayı bilmiyor bizim kız diye😅