oyaacool ne güzel bir giriş bu🌸 maaşallah minnoş tombikmiş, dertlenmenizi gönülden hissediyorum, bununla birlikte doktorumuzun bize hoppala için 8. ayı beklememizi, bacak kasları güçlenmeye başladıktan sonra kullanmamızı önerdiğini söylemek istiyorum. Ben tavana asılanlarla yere koyulanlar arasında kaldım, daha güvenli olduğu için yerde olanı aldık fakat çok pişmanım. Yay kısmı sabitlenmiyor, demirlerle, kayışlarla takılıyor ve biraz fazla zıpladığı zaman salınıp çıkıyor yerinden, hoppala yamuluyor, bebek de içinde tabi, tehlikeli durum oluşuyor. Eğer yerde olanlardan alacaksanız bu kısma dikkat etmenizi öneririm😇