Donebaris 80 gunluguz sunnet olmasi lazimmis doktor 3 4 aylikken ettirin dedi bitikmis pipisi bolum olarak nereye randevu aliyoruz
Yasmink Çocuk cerrahisi. ben de geçen hafta yaptırdım 4.5 aylık geç bile kalmışız yaptırın büyük rahatlık
Yasmink Donebaris eve gelince iğne etkisini yitirince ağladı baya huysuzdu 2 gün sonra geçti şimdi iyi maşallah☺️
Lale111 İstanbul Üsküdar ümran tıp merkezinde yaptrıdık dr ümit hanım . Çocuk cerrahı lokal yaptı oğlumuz 4.5 aylıkken ,daha erken yaptırabilirsenz daha iyi olur . Ama elhamdulillah bizimde iyi geçti . 380 tl diye hatırlıyorm
Gulhan1 Konya tanıdıgı ıyı olan doktor var mı pekı bende bu ay dusunuyorum Allah izın verirse 5 ay 12 gunluk