Kızlar litre litre sütler ziyan ediyorum bana bi çare 😢😢 bebeğime inek yoğurdu döküntü yapıyor, keçi yoğurdu dokunmuyor. Ama gelin görün ki ben keçi yoğurdu tutturamıyorum hep ziyan. Bir kere köyden çiğ keçi sütü ve keçi yoğurdu geldi ondan yaptım tek o tuttu. Hazır maya probiyotik maya inek yoğurdu mayası, pastörize keçi sütü çiğ keçi sütü hepsini denedim. Olmadı. Keçi yoğurdu bulamıyorum ki onunla mayalayayım. Sıcaklık ayarı mayalama süresi vs türlü kombinasyonlar denedim olmadı. Dolapta vıcık vıcık üç kavanoz yoğurt duruyo şuan 😭 Güzel anneler cağnım anneler bilenler bana bi akıl verin nolur hangi sütle hangi mayayla ne şekilde mayalayım ki düzgün yoğurt olsun🥺