Merhabalar bu aralar aklıma takılıyor, mesela kzıma hadi oyun sırasında hadi alkış şak şak dediğimde yapmaz aöa keyfi gelince yapar ya da öpücük atalım dediğimde de yapmaz ama bugün arkadaşımın kızıyla beraberdik ve maşaallah her denileni yapıyordu normal olan oymuş mu acaba ? Yani kıyas için demiyorum ama kzım zaten öpücük atalım , cirkin olalım , ya da sarılalım sımsıkı tarzı herhangi duygusal bi komutta sadece yüzüme bakar donuk donuk..ama getir götür al ver tut çık in otır vs tarzı konutları anlar yapar..ama sevme duygu konusunda çok donuk herkese karşı dik dik bakar sadece.ne diyor bunlsr gibisinden bakar..bilemiyorum Adnan modunda geziyorum 🙄😃