tugbahy6 ilk bi kaç adetim fazla olmuştu. Normalde az olan biriydim. Bi süre sonra normale döndü. Hatta şimdi eskiye göre daha da azaldı. yaş faktörü de etkili oluyor yoğunluğunun azalmasında.. Daha önce bunun için doktora gittiğimde, yaş ilerledikçe yoğunluk çoğunlukla azalır, önemli olan miktarı değil, düzenli gelmesi demişti..
Ama ağrınız varsa doktora görünmenizde fayda var..