Zehra-123 15 yıl olacak neredeyse ben de çizdirdim. 5,5 miyoptum ben de. Bi kaç yılda bir gidip göz numarama baktırıyorum hala aynı. Zaten tam sıfırlamıyorlar. Bi gözüm 0,25 bi gözüm 0.50 olarak bırakıldı. Gözlük ya da lens kullanmayı gerektirecek kadar değil.