zhrayca2001 Tugceasel16 ben ilk weebaby almıştım pahalısını tutmaz belki onu tutar belli mi olur boşu boşuna almıyım pahalıyı önden dedim 😅 ama wee baby tutmadı philips avent aldık ebebekten 2 tane 90 tl ydi aldığımızda bunu tuttu artık