OmerinDefnesi Pişik için zeytinyağını direk mi sürmemiz gerekiyor yoksa herangibi bi işlem yapıp öylemi sürmemiz gerekiyor???
Saniss OmerinDefnesi ben direkt sürdüm ama etki etmedi doktora götürdüm karışım krem yazdı ikinci güne söndü pütür pütür kırmızılıklar. Bebeğin altını 3-4 saat havalandırın bezi sık değiştirin
Blackcloud OmerinDefnesi Hakiki zeytinyağı sürecekseniz hafif ılıtın çünkü asitli, normal ayçiçek yağıysa direkt sürüyordum ben.
Peekaboo OmerinDefnesi zeytinyağlı Kudret narı al aktardan onu sürün. Geceden sürdüm sabaha bisey kalmadi. Tek zeytinyağı ise yaramıyor
OmerinDefnesi Saniss bende direk sürdüm etki etmedi sonra burada bi kac arkadaş önce kaynatıp soğutup sonra sürün diye okumuştum.Simdi bebegim pişim ve soylenileri tam hatirlamıyorum.Kaynatıcam ama içine bi miktar su vs koyuyormuyduk acaba
OmerinDefnesi Blackcloud hakiki canım.Sadece ılıtıp sogutacakmıyız başka bişey su vs. başka bişey koyacakmıyız içine
Blackcloud OmerinDefnesi Başka birşey koymanıza gerek yok ılıtın, tenine göre soğutun eğer fazla ısınmışsa.