Lökosit 18 eritrosit 19 değerleri çok mu kötü? Bilginiz var mı?
Bendede aynı durum var doktorunuz ne dedı acaba?
Gamzr Bol su diyorlar başka bir şey demiyorlar kum vardı allahtan taş olmadı
Ygzmomm anladım cok gecmıs olsun bızde eroksit 12 ama böbrek utrasyonu temız cıktı snlayamadım