Algan-29-06 46 günlük bebeğim var göğüslerim hiç sertleşmiyor hep yumuşak sıkınca sütüm geliyor bebeğin çişli bezi de çıkıyor ama yetmiyor diye çok korkuyorum ilk ay kilo alması çok güzeldi ama kolik bir bebek ve hep ağlıyor buda acaba yetemiyormuyum diye düşünmekten alamıyorm kendimi
Pamircik Algan-29-06 memelerin sert olmaması lazım zaten. Sert olmadan hemen emzirmeniz lazım sizin. Sertleşirse bir de mastitle uğraşırsınız. Emzirdikçe daha fazla sütünüz olacak merak etmeyin. Kafanıza sütü vs takmadan emzirin yeterli.
eylulberen Algan-29-06 yo değil herkesin yapısı farklı kimisi kırk çıkınca olur kimisi bir sene geçmesine rağmen olmaz endişe etmeyin sütünüz bebeğinize yetiyor ♥️
Algan-29-06 Pamircik öyle yapmaya çalışıyorum ama bebeğim ağlayınca acaba yetmiyor mu diye düşünmekten kendimi alamıyorum
Pamircik Algan-29-06 bebekler ağlayarak iletişim kuruyorlar bizimle ağlamasın da ne yapsın annesi :) sıcaklığınızı, kokunuzu özler ağlar, gazı vardır ağlar, kakası gelir yapamaz ağlar meme ister :) normal hepsi.
Pamircik eylulberen ben atacaktım bunu siz atmışsınız :) bu hesaptan çok şey öğrendim ben herkes takip etmeli.
Algan-29-06 Pamircik dün gece süt sağdım emdiği göğsümden hiç çıkmadı diğerinden 40 cc çıktı sizce de az değil mi ??
Pamircik Algan-29-06 benim bebeğim 10 aylıkken sağmıştım ilk kez çıka çıka 80 ml çıkmıştı :) Bence normal ama ben hiç sağmadım. Sağanlar daha iyi bilir. Doktorunuz kilo alımı iyi diyorsa kaç ml çıktığına takılmayın.
Algan-29-06 Pamircik teşekkür ederim gerçekten forumda içimi en rahatlatan kişi oldunuz Allah razı olsun sizden 🌸🌸🌸
Pamircik Algan-29-06 ne demek hepimiz o günleri yaşadık. Seneye şimdiki halinizd gülüyor olacaksınız :)