Gocere321R Merhaba hanımlar kardeşim gaz damlası almış ama eczacı günde ne kadar ve kaç damla verileceğini söylememiş. kızım 2 aylık nasıl kullanılıyor bilen yazabilir mi ? Eczane uzağımız da soramıyoruz
mertveannesii_ Gocere321R bana eczacı gazının durumuna göre her emzirme yada mamadan sonra 10 damla verebilirsin demişti
mertveannesii_ Gocere321R ama doktora sorduğum da günde 3 kez ver demişti eczanenin numarasına internetten bakıp arayabilirsiniz
Selin0404 Gocere321R bizfe günde 3 kez 10 damla kullanıyoruz ama cok gazlı bebeklerde 4 kez verenler varmış
OzB- Bize doktorumuz günde 4 kez 5 damla şeklinde verdi. Saatlerine uymamız gerekiyormuş daha etkili olması için. Ben de 6 saat aralıklarla veriyorum.
OyaGny Gocere321R biz biogaia ile kullanmıştık sabah öğle sab simplex ikindi biogaia akşam sab simplex 5 er damla
Miniknisaaa1 Gocere321R bana doktorum günde 3 kez 10 damla ver ve faydası olursa damla sayısını yavaş yavaş düşür dedi şimdi 6 damla kullanıyorum
Duru01pnar 2 aylık bebeğim var aynı damladan kullanyrum hatta 2.siseye geçtm doktrm sabah akşam 15er damla wer ddi 30damlaya kdar werilebiliyor gün içnde tanıdgm ecz deki eczacıda günd 3 kez 10ar damla ddi