[silindi] Merhaba, ben mamayı yapıyorum. Sıcaklığı geçene kadar bekliyorum. Karıştıracağım bir malzeme varsa karıştırıp kavanoza koyup ağzını sıkıca kapatıyorum. Ne zaman ihtiyaç duyarsam açıp yediriyorum. Zaten kapağı açtığınız an yedirmeniz gerek, azıcık yedirip geri kapatıyım olmuyor. Sulanıyor çünkü☺️