Sarya_kus Arkadaslar okullar açılacak bebeğime sütümü sağıp evde birakacam memnun kaldığınız guzel bir makina var mi uygun fiyatlı:)
Babeasya Sarya_kus ben hiç pahalı markalara 400 500 vermek istemedim bim e kiwi bin elektrikli süt sağma makinesi gelmişti onu aldım kızım 6 aylık 6 aydır kullanıyorum ve çok memnunum, araştırın sizde tavsiye ederim
Hiranurun_annesii Sarya_kus bende yeni aldim kiwi marka ayni zamanda bi ara lansinoh ile de sağım yapmıştım hicbir fark yok arada hem kiwi cok uyguna geldi 1 hafta önce hepsiburadadan aldim 140 ₺ :)
Sarya_kus Babeasya oyle mi teşekkür ederim aynen öğle arası eve gelecwm zaten bende cok pahali olsun istemiyorum