Gizemkapl Sutleri isittigimda kokuyor acayip bi koku var bugün 6.ayda dolaba attigimi döktüm hatta kokuyor diye buzluktaydu ama neden koktu acaba daha 2 ay oldu dolaba koyali
Edalikuzusu Gizemkapl bi doktorun hikayesinde görmüştüm sütleri sağdıktan sonra hemen poşetlememek gerekiyormuş biraz beş on dk oda ısısına gelecekmiş ondan sonra poşetleyip dolaba koyacakmışız ondan kokuyormuş