Merhabalar 3 aylık bebeğim yanakları pütür pütür doktor isilik dedi hergün 2 kez yıkayıp nemlendiriyorum ( mustela nemlendirici losyon ve mustela cıcastela merhem) sık sık gül suyuyla pomad yapıyorum nerdeyse her emzirme de ama yok geçmiyor geçmiyor. Şimdi bepanthol sensiderm aldım bakalım sizin önerlerniz neler daha ne yapabilirm?