cinarinannesiiii aynı durumu biz yaşadık, randevu aldık hastaneden gittik 100 kişi var o saatte randevuda 🤦♀️ bebekle olmaz dedik, girmedik sıraya, saatide geçti, sonra arayalımda 182 yi iptal edelim sıkıntı olmasın dedik, adam randevu saati geçtiği için randevu görünmüyor, isterseniz yeniden oluşturabilirsiniz dedi, hakkımız da kaybolmuyormuş, bizde aynı gün sağlık ocağına aldık gittik vurulduk sıkntı olmadı yani