AysenurErsonmez Kızıma perşembe günü karma aşılarını yaptırdık o günden beri ağlıyor ağlamaktan sesi gitti çok huzursuz iştahsız napıcam çok üzülüyorum o sesine ☹️
sansmelegimmm AysenurErsonmez canım ben ilaç kullanma taraftarı değilim ama hemşirenle görüş bi carpol yada başka ağrı kesici ateş düşürücü ver istersen belki ağrısı vardır biz bile iğne vurdurunca bi kaç gün acısını çekiyoruz belki ondada vardır huzursuzluğuna da iyi gelir ama hemşireye yada doktora danış önce