emoo deri altı testi yapıldı onda sadece yumurta akı ve süt ürünleri çıktı ben bi süre diyetimi yaptım kızıma da ilaç kullandık yüzüne geçti ama sonra yüzündeki egzamalar tekrar çoğalmaya başladı hatta baya bi yoğunlaştı göz kapakları kaşının arasına kadar sonra emzirdikçe çocuğumun vücudunda kızarıklar çıkmaya başladı ve doktorumuz çoklu besin alerjisi dedi bana kocaman iki liste yaptı biri neleri yememem gerektiği diğeri ise yiyebileceğim şeyler listesi şimdi iki gün oldu yeni diyetimi uygulayalı beklicem inşallah geçer ve tekrarlamaz yüzündeki egzamaları