CankizimRavzam Deletedmom_29 Amin canım İNŞALLAH gerçekten çok zor benim kızımın bilinci falan gitti uyudu sürekli RABBİM bidaha yaşatmasın 😟 sizede geçmiş olsun annesi şimdi nasıl bebeğinizin
Deletedmom_29 CankizimRavzam çok sağolun. Şükür toplarladi. İştahsızlik yüzünden biraz kilo verdi yüzü çöktü ama genel olarak iyi. Pazartesi genel muayene olacak
Cunkunedenolmasin CankizimRavzam çok geçmiş olsun inşallah hemen iyi olur havaleden sonra herhangi bi durum olmamıştır umarım
CankizimRavzam Cunkunedenolmasin Yok can tam zamanında yetistigimiz için RABBİME şükürler olsun yüzümüze baktı 🌿
CankizimRavzam Deryaasya Aynen kuzum bize tecrübe oldu işte çünkü ilk defa başımıza geldi ve 3 gün bekle derler ya ondan aklımda kalmış ama şimdi en ufak ateşte gelicem
CankizimRavzam Deletedmom_29 Aman kuzum kaybedilen kilo olsun yiyince alır canları sağolsun yeter ki benim kızımda yemiyor 😟 zar zor yoğurt yedirdim o kadar Hayırlı haberlerini alın İNŞALLAH canım
dios_gokta CankizimRavzam allah yardımcınız olsun bebeğinizin inip çıkan bır ateşı varsa illaki bı sıkıntısı vardır 2 bebek büyüttüm ben ateşı 2 kere cıkmıs olsun hemen hastane ye koşarım Allah esırgesın cok geçmiş olsun❤❤❤
Deletedmom_29 Ylcmelis ben de postu açan hanfendiyle benzer şeyler yaşadım ve bu yaşadığım şeyi 24 saat içinde 3. defa acile gittiğimde yaşadım. Olacak olan oluyor.
Mys01-01 CankizimRavzam allahım bır daha yaşatmasın yarabbım evlat en büyük korku en büyük sevınc hepsi bir arada ama onlara bırsey oldumu zaman ömür duruyor