Eslemin_Annesiii Srcnozlm Avent kullanıyorum cok memnunum silikon u yumusacik kizimin agzini agritmiyor
Nazduruuu Ben avent kullanıyorum lansinohda aldım her ikisinide veriyorum önce emzir sonra biberon ver ama
Srcnozlm Nazduruuu yani gittikçe büyüyor aslında büyük alsam ilk çoçuğum benim çok fazla tecrübeli olmadığım için size danışmak istedim
Nazduruuu Srcnozlm sen büyük olandan al yinede dışarı çıkacağında falan mamayı hazır yapıp yanında götürme olanağın olur garantiye al bende büyük vardı ben küçük aldım daha 40 günlük şuanlık yetiyor küçük olan en fazla 100 cc içiyor zaten