Mom544154 05ay05az20e1sra14na9di3r27 evet vardı burda bi bayan eşiyle aşı olmuşlar. İkinci çocukları olmaz diye korkuyordu. Ama hamile kalmış
pilavustutavuk 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Konuyla ilgisi yok ama kullanıcı adinizin bi anlamı var mi 😄
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Covid19 atlattıktan bir kaç ay sonra hamile kaldım. Hamileyim,aşı da olmadım. Olmayıda düşünmüyorum.
FatmaKrbkl Canım bi öncesinde de korona olup hamile kalan var mı diye post açmışsın hamile mi kalmak istiyosun mevzuyu söyle de ona göre yazalım 👍
05ay05az20e1sra14na9di3r27 FatmaKrbkl ya mevzu yok sadece bir sorun olur mu diye merak ettim sordum neden hemen yargiliyorsun canim😕
FatmaKrbkl 05ay05az20e1sra14na9di3r27 Hayır yargılamak için demedim merak ettiğin şeyi tam olarak yazsan belki daha çok cevap gelir demek istedim