Yusufagahinannesi Biz geçen sene yemeğe çıkmıştık, istediği bir bileklik vardı daha doğrusu böyle bileklikler hoşuma gidiyor diye konuşmuştuk onu aldım gümüş sarma bileklik, o da bana istediğim altın kolyeyi almıştı ☺️
Babalar gününde de mesela deri kızımızın adı yazan bileklik aldım aşırı bayıldı hiç çıkarmıyor bu tarz şeyler düşünebilirsiniz 🤗
Bizim de Eylül de 2.senemiz Allah izin verirse ve sanırım ilk maaşımı almış olurum çok heyecanlıyım kendi paramla ona güzel hediyeler alıcam 🥰🥰🥰🥰🥰