9 aydık slepy bez kullanıyorduk hiç böyle birşeyle karşılaşmadım, şu 2 haftadır aşırı derecede pişik olmuş durumda, yani kıpkırmızı diyeceğim ama ondan da beter olmuş durumda ne sürdüysem fayda etmedi bez değiştim yine fayda etmedi zeytinyağı, kantaron yağı, popolin, hametan, fito krem.. hiçbiri etki etmedi napacagım bilmiyorum