Melegim1 Sezaryen doğum yapalı 16 gün oldu hala ölü gibiyim sürekli uyku hali kolumu kaldıracak halim olmuyor karnımda da ara ara sancı oluyo içerden dikişlerim mi tutmadı acaba :( bu durumu yaşayanınız var mı
sevimeyuboglu61 Melegim1 uyku hali lohusalık sendromunu olabilir , daha 16 gün olmus ara ara sancı olması normal. Geçmezse 40 nızdan sonra bir doktora danışın
sevimeyuboglu61 Melegim1 olabilir bende çok ödem vardı zamanla indi şu an 6.5 aylık oğlum biraz dana var , siz kendinizi rahatsız hissediyorsanız bir doktorunuza danışın