mugeoz üç günde 40 gram almış 3 cm uzamış doktor gayet iyi dedi artık sarılık riski varmıdır sizce kendi uyanmasını beklemelimiyim en fazla 4 saat sonra uyanıyor bazen üç saat sonra
Mehha mugeoz Beklemeyin bol bol emzirin. Uykusu arasında etmiyorsa sorun yok ama emmiyorsa uyandırın muhakkak.
Klymeneninatlasi mugeoz en fazla 3 saat demişti gece için doktorum ki ben iki saatte bir emzirdiğim halde sarılık olmuştuk bol bol emzirin beklemeyin hiç
mugeoz kızlar anlamadınız galiba zaten iki saate bir emziriyorum emiyoda ama bıraksam uyur yani bırakayım mı diyorum bu sarılık riski yoktu ama sonradan olurmu
Mehha mugeoz olabilir tabiki. İlk bir ay emecek ve uyuyacak bebeğiniz zaten. 50 günlük kızım, bol bol emzirmeme rağmen sarılık oldu. 3 kere foto terapi aldı. Hastaneden çıkamadık son 10 güne kadar. Bizde alt kan grubu uyuşmazlığı çıktı ama.
Milena11 mugeoz sarılık riski 15 güne kadar var. O yüzden uyandırıp sık sık emzirmeniz gerek. Sarılık bebeğin boyu kilosu yla alakalı bir şey değil.
ssnnmm mugeoz sarılık sonradanda olabilir uyandırıp emzirmeyen devam en 2saatten sonra kan şekerleri düşmeye başlıyor istesede uyanamıyorlar
Mervesungur71 ssnnmm ben 40ına kadar gecede gündüzde hep 2 saatte uyandırıp verdim kırkı çıktıktan sonra artık kendim uyandırmayı bıraktım şimdi 2 aylık gece uyumuyorsam arada sırada uyandırıp karnını doyurup uyutuyorum içim rahat oluyor en azından 😊
bikerem mugeoz ilk 40 gun hatta 2 aya kadar bebek uyanmasa bile siz uyandirmalisiniz,sarilik sonradan da cikabilir evet. Ayrica bebekler ilk aylarda gunde 20 ile 60 gram arasi alabilir,
Neslihanbew mugeoz benim bebeğim de 10 günlük şimdilik sarılık riskimiz yok doktorumuz gündüzleri 3 saatte bir ver bu süreyi geçirme gece 4 saat olabilir bir kereliğine mahsus dedi :) bende bu şekilde devam ediyorum
mugeoz Neslihanbew bende gündüzleri iki saate bir veriyorum geceleri üç saatw bir ama korkuyorum da ondan :)
Cankuzuannesi mugeoz aslında gayet yeterli görünüyor benim oğlum tek meme 10 dk emip uykuya devam ediyor 15 günlük