Gulden48 40 gunluk bebegim gece gunduz hep huysuz. Karni tok alti temiz ama hep mutsuz. Boyle olan var mi? Deneyimli anneler ne yapabilirim? Simdiden tesekkur ederim.
Minisinannesiii Gulden48 40indan sonra düzelir diyolardi da inanmiyodum 10 güne kadar düzelir aksam 5 de başlıyodu ağlamaya başbaşa kalınca en güzel günlerimmis meğer kundak yapıp ayağımda salliyodum uyuyodu şimdi etrafı görüyo hayatta uyumuyo
Miskokulu2 Gulden48 benim kızımda aynen öyle. 40dan sonra düzelir dediler daha kötü oldu uyku yok durma yok huysuzluk hepsi var 2/17 günlüğüz
Gulden48 eylulberen gazi var zaten normalde ama gunduzleri de durmaz oldu artik. Hep mutsuz hep mutsuz.