Mayiscicegi ben piyanolu oyun halısı almıştım doğduğunda. Şuan 6 aylık 15 dk anca oynar sonra sıkılıyor. İlerleyen zamanda da aynı ya seni üzmek istemem ama gündüz uykusuna yatırınca yapabildiğim kadar iş yapıyorum işte. Yapamadığım kalıyor. Yemek de aparatif yapıyorum. Mesela makarna ayran, pilav cacık, tavuk direk doğra kavur salata vs uğraştırıcı birşey yapamıyorum. Sürekli ilgi istiyor sevgi istiyor en çok da kucak istiyor