Kızım 2,5 yaşında genel anlamda kabızlık problemi olan bir çocuk kabız yapar ama WC ye çıkardı 15 gündür karın ağrısı kabızlık doktora götürdük duphalac ve parol verdi gaz dedi 10 gün oldu 3 gündür yine aynı şikayetler başladı başına gelen varmı tekrar mı götürsem nasıl yapsam bilemedim karnıda şiş yemekte fazla yemiyor