Omerinannesii Kızlar merhaba. Nasıl anlatabilirim bilemedim Görmeden tam anlayamazsınız düşüncesi ile bir şekilde sansurleyip paylaştım. Oğlumun anüs deliği çevresinde böyle şeyler çıkmış. İkibucuk yaşında ve ilk defa görüyorum. Arko krem kullaniyorduk bu zamana kadar, yaklaşık iki haftadır network islerinin yapıldığı markalardan birinin pişik kremini kullandım ondan mı oldu bilmiyorum ama direk etki etmez miydi. Karşılaşan var mı nedir bu sizce ? https://www.hizliresim.com/tf9r83l Pişik kizariklik vs yok. Ters ışıkta kırmızı gibi çıkmış
Ece Omerinannesii canm geçmiş olsun ıslak mendil Kullanmayın azdırır mantar gibi duruyor isterseniz bir doktora gösterin
bebiskoooo Omerinannesii mantar olmuş ya da sıcaktan olmuş canım karbonatlı su ile temizle ve zeytinyağı sür
Dilaylaa Omerinannesii Geçmiş olsun çok . Birşey sürmeyin doktora gidene kadar su ile yıkayın sadece . Travazol krem bunu hemen geçirir bence ama doktor bilir en iyisini 🌸🌸🌼
RundownMom Mantar gibi. Arko yağlı bir krem değil mi sürekli kullanmayın bence. Ondan da olmuş olabilir
Nursing_10 Bence de doktora gösterin en iyisini onlar bilir yalnız sonra da herşeyi kullanmayın pişik önleyici kimyasal içermeyen kremler var onlardan kullanın mustela gibi
Balkaymaklokum Mantar canım geçmiş olsun doktora götür krem karışımı der büyük ihtimal biz çok çektik..
-Ygt- Balkaymaklokum ben 2 ayı geçti hala atlatamadım bu mantarı , siz nasıl yaşadınız acaba .. travazol hametan sudocrem trosyd hepsini kullandım hala geçmedi , nasıl geçti sizinki bir anlatın lütfen umudum olsun geçeceğine dair
AloneMom Omerinannesii kızımdada oldu bu kremi kullandim iki kerede geçti …cildiye doktoruna götürmüştüm.o önerdi Dextrocin kremin ismi.
Miniminiprens Omerinannesii oğlum geçen yaz çok kabızlık yaşadı aynısı oldu. Doktor 2 krem verdi karıştır sür diye. 3 gün içinde geçti çok şükür bence acır onunda hemen göster doktora kremle rahatlasın minnoş
Omerinannesii Miniminiprens biz de neredeyse bir hafta çektik, iki gün normale döndü sonra bir baktım böyle kabizliktan olabiliyor mu yani
birkizannesi_ Evde nişasta varsa poposuna bolca döküp bekleyin. Altını açtıkça tekrarlayın bikaç saate geçecektir 🙏