Kizlar merhaba,
Bana bir yardim edin 😃 Bebegimin dogum gunune az kaldi ama kiyafet konusunda ne yapsam hic fikirim yok, ozelikle ayakkabi olarak bilemiyorum. Ben spor ayakkabi seviyorum nike, vans, Converse vs. Ama dogum gunu icin beyaz gomlek, askili ve papyonlu sort tulumun altina sanki kotu duracak gibi geldi? Ne dusunuyorsunuz? Ve bana tavsiye edebileceginiz sort tulum kiyafeti var mi? Ariyorum ama bir turlu bulamadim 😅
Ayakkabi ve kiyafet linkleri bekliyorum 😃 Gomlek beyaz olsun, tulum rengi lacivert veya bej olsa guzel olur 😊
Cooook tessekur ederim 🥰