Hayirli gunler hanimlar . Ben artik yavrulatimi elimdem geldigince dogal beslmeye basladim . Salcalarimi kendim yapicam insallah . Yapmasini bilmiyorum aranizda yapan ve gercekten guzel sonuc alan arkadaslar lutfen tarif ve tuyo verirmisiniz ? Birde sizce biber domates karisikmi yoksa ayri ayrimi yapiyim ?
Yaptiginiz salca sizi nekadar goturuyor ?