Kendi
Aç olduğundan değil tamamen meme alışkanlık yaptığı için uyanıyor.
Aslında bu ayda gece beslenmesinin kesilmesi kesintisiz uyku uyumalarının daha verimli ve gelişimi için iyi olacağını söylüyor doktorlar.
Sizde gece beslenmesini bırakarak bu döneme geçiş yapbilirsiniz.Doktorunuzdan bu konuyla ilgili fikir alışveriş yapabilirsiniz💐