2 haftalık oğlum dün doktor kontrolümüz oldu ve doktorumuz biraz gazlı bi bebek dedi biberona rezene yap içir dedi tabi içirmem orası ayrıda gazı olsa ağlamazmı bu arada naparsam yapayım gazını çıkartmıyor 10 kere yiyorsa 1 inde 2 sinde çıkarıyor ama ağlamıyorda mama ile besleniyor bu arada