pamuksekerinannesii Kızım 10 aylık olacak burnu bi tıkanıyo bi akıyor birsürü damlası var aspiratörü var asla yaptırmıyor calpol ağrı kesici ateş düşürücü pek bi etkiside olmuyor soğuk algınlıgına ne yapabilirim?
prenses10 pamuksekerinannesii ıhlamur ve keçiboynuzu özü iyi gelir suluğuna ıhlamur ver alerjisi yoksa. Keöiboynuzu özü de öksürük sökrr
minikmerinos pamuksekerinannesii uykuya geçtiği zaman küçük bir cezvenin veya demliğin içine kaynar su koyup az birşey vicks köyün burnuna yaklastirin üzerine ince bir tulbentte atabilirsiniz o nu kokladikca burnu açılır terletir soğuk çıkar inşallah
pamuksekerinannesii prenses10 ıhlamur kaynattımda fazla atmısım suyuda az koymuşum acı oldu tekrsr su ekledim uyansın içiricem keçiboynuzu özü denemedim onuda denicem muhakkak teşekkürler
prenses10 pamuksekerinannesii ıhlamur çiçeklerini bardağa koyup üzerine sıcak su koyup demleyin ❤️ Şifa olsun geçmiş olsun