yerlersenietipuf Merhaba, yeni evinizde huzurla oturmanızı dilerim. 1 ay önce taşındık bizde. Ben parke altı beyaz şilte aldım internetten; bardak, tabak vb. kırılacak ne varsa sardım. Öyle kutuladım. Tek kırık yok.
Büyük evden küçük eve geçtiğimiz için yer sorunumuz vardı. Kışlık kıyafetler ve yorganlar içinde vakumlu hurç aldım. Yerden çok tasarruf ettik.
Kolilerin üstüne de hangi oda kolisi olduğunu yazdım. Açarken pratik oldu.
En önemlisi eğer ev yakınsa mutfağı arabanız ile taşıyıp yerleştirmeniz. Çok rahat ettim böyle yaptığım için.