harley Tadı normal hazır yoğurtlardan farklı oluyor değil mi kızlar önceden annem yapardı da ev yapımı hatırlayamıyorum tadını kendi yaptığımı yedim biraz böyle ekşimsi gibi ama tatlı gibi de 2 gün oldu yapalı yedikten sonra tadı ağzımda kalıyor kızıma vereceğim veriyim mi görüntüsüde iyi
prensinveannesininguncesi harley ben günlük küçük kavanozlara her akşam mayalıyorum ertesi güne taze yiyor .Beklemiş ev yoğurdunun tadı değişebiliyor .Hazr yoğurttan farklı oluyor tabii tadı
Mlkko harley eğer çok uzun mayalanmaya bırakırsanız ekşi oluyor tadı. Ama verin bebeğinize tabi hazırlardan daha iyi olmuştur
acimavi harley evet farklı oluyor, uzun zaman sonra hazır yoğurt yiyince farkettim ben de. Evde yapılanın daha bi tadı oluyor. Çok ekşi olmadığı sürece verin, evde yapılan her halükarda daha sağlıklıdır
balkanlardangelensogukhava Mayaya parmaklarınızın ucuyla azıcık tuz atarsanız mayalarken ekşi olmaz. Şuan havalar da sıcak maksimum 5 saat mayalandırın ve 1 gece buzdolabında bekletin mutlaka ❤️
Emine_1245 Canım mayalarken mayasını olması gereken den biraz daha fazla koyarsan ve dışarıda uzun süre belirtirsen yoğurdun mayhoş olabilir. Yoğurdun tutunca hemen dolaba koymalısın