Merhaba arkadaşlar kayınvalidem 68 yaşında hipertansiyon hastası eşimin testi pozitif çıkınca bizde aynı belirtiler olmaya başladı kayınvalideme de ilaç getirdiler , fakat çoğu insandan kan sulandırıcı ilaç kullanmamamız gerektiği söylendi. Sokabileceğim kimse yok aklım karıştı bir bile sağlıkçı arkadaşlarımız yardımcı olabilir mi? İlaçları Kullanmasında sıkıntı varmı ? Kan sulandırıcı kullanmak durumunda mıyız? Riskleri varmı ? Lütfen bilen Allah rızası için bi
bilgi verebilir mi ? Vebale girmek istemiyorum bebeğimi bakıyor 😞