AzraBabyy benimki de aynı, tek memeyle 15 dkda doyuyor. Ayrıca 15dk-15dk emzirirsen sadece ön sütü alma ihtimali çok yüksek. Kilo alımı azalabilir. 🤷🏻♀️ Hem bebek emmiyorsa ne yapalım yani. Ben hep blok emzirme yapıyorum. Sütüm tazyikli olduğu için mecbur. 3 kilo doğmuş, 3aylık 5.5 kilo iyi bence. Benimki 3100 doğdu, 2 aylık 4.850, doktor 1 ayda 500 gram alsa yeterli diyor. Sizin bebeğiniz 800-850 gram almış ayda ortalama. Bazı doktorları anlamak zor, insanı boşuna panik yaptırıyolar. Rahat doktor, rahat anne, mutlu bebe 🙌🏻 Formül bu bence