hulyaaa-123 ben herp koyarım kabağı havucu rendeleyip ayrı ayrı vakumlayıp koyarım oğluma yemek ve ya corba yaparken çözülmesini beklemeden atıyorum tencereye cok pratik oluyor bnun gbi ıspanak semizotu kereviz balkabağı hepsini buzluğa atıyorum cünkü tek basıma hem bize hem oğluma yemek cok zor oluyor bu şekilde daha pratik oluyor