6 aylık kızımın burnu akıyor ve hapşurıyor.ateşi yok. Birazda mızmız . Covid olma ihtimalinden korkuyorum ama hastahaneye gitsek bile bebeklere test yapmıyorlar o yüzden gidip daha fazla hasta olmak istemiyorum. Sabah nane çayı yaptım içirdim biraz. Ateşini sürekli kontrol ediyorum. Çorap vs de giydirdim. İnstada bi çocuk doktoruna mesaj atıp çocuklar arasında bi salgın mı var yazdım covidden başka salgın yok yazmış . Öneriniz var mı başka arkadaşlar ne yapayım 😞